Hotel je poznat po mirnoj atmosferi, udobnim sobama i centralnoj lokaciji, idealan za poslovne goste.
Hotel se nalazi u četvrti Dafna, u poslovnom i administrativnom centru Dohe, sa pogledom na zaliv West Bay. Udaljen je od aerodroma Hamad oko 20km.
Retaj Al Rayyan je savremeni gradski hotel sa 4 zvezdice koji nudi mir u srcu poslovnog dela Dohe. Namenjen je i poslovnim putnicima i turistima, a svojim gostima nudi kvalitetnu uslugu, komforan smeštaj i odličnu povezanost sa glavnim gradskim atrakcijama. Hotel raspolaže sa ukupno 360 smeštajnih jedinica, uključujući standardne sobe i apartmane, od kojih su neki opremljeni kuhinjom. Hotel nudi više sala za sastanke različitih kapaciteta – od malih salona za 6–12 osoba do većih konferencijskih prostora za do 200 učesnika, pogodnih za seminare, obuke i privatne događaje.
Hotel ne poseduje svoju plažu, ali se nalazi u blizini javno uredjenih plaža i šetališta Doha Corniche.
Hotel nudi 360 smeštajnih jedinica (150 soba sa king-size ležajem, 138 twin soba, 72 apartmana i suite jedinica - neke sa čajnom kuhinjom). Sve sobe su klimatizovane i sadrže: LCD TV, mini bar, sef, radni sto, Wi-fi, kupatilo sa kadom i tuš kabinom, bade mantile, papuče, fen za kosu, aparat za kafu/čaj, kao i mogućnost dodatnog kreveta za bebu na zahtev.
Hotel nudi uslugu noćenja sa doručkom (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). U okviru hotela nalaze se: Al Maiz restoran – glavni restoran sa buffet doručkom, ručkom i večerom. Služi lokalna i internacionalna jela. Café Zone – kafe bar u lobiju sa ponudom laganih jela, kolača, kafa i sokova, sa pogledom na grad.
Plaća se: ručak i večera (à la carte ili buffet), alkoholna i uvozna pića (hotel ne služi alkohol), usluge room service-a.
Recepcija 24h, concierge, poslovni centar, prostorije za sastanke, usluge pranja i peglanja veša, besplatan Wi-Fi, parking.
Otvoreni bazen, teretana.
U okviru wellness prostora nalaze se sauna, đakuzi.
Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.